top of page

ROOFTOP JAGT - NYT TØJ - PARTYBUS - UGE 10

Første forsøg, på at gøre min blog lige mere personlig, ved at ligge helt normale billeder op fra min hverdag, samt fortælle lidt om hvad jeg går og laver.


Indtil videre har det kun være de mega fede rejser og lidt mere spændende restaurant besøg, men fra i dag af, vil jeg starte med at lave et opslag om ugen, enten søndag eller mandag, hvor jeg fortæller lidt om hvad jeg har lavet i ugens løb.


Jeg håber i vil komme til at synes om det, hvis i gør er i mere end velkommen til at skrive det til mig på Insta, så jeg ved det :-P

Sidste mandag var en god dag! Min kæreste og jeg havde begge to ikke så meget at lave, så vi tog cyklen rundt i Ørestaden, hvor vi bor og forsøgte at komme op på så mange rooftops som muligt! Og hold nu kæft (sorry mit sprog) hvor er der flot der ud og fælleden og københavn!! Det var i det hele taget rigtig hyggeligt lige at kigge lidt nærmere på den bydel vi egentlig bor i.

Efter vi kom hjem, fik jeg lyst til at bage nogle boller, da der ikke findes noget bedre end hjemmebagte boller! Meeeen der findes nok noget bedre end MINE hjemmebagte boller.... Vi har ingen vægt i lejligheden, så jeg måtte regne det hele om til dl, hvilket resulterede i at de blev ret tørre..... Madkunskaber kan jeg vidst ikke prale med :-(

Tidligere på dagen havde vi cyklede hen for at hente to pakker, som jeg har været meget spændt på at få, da jeg har fået sponsoreret begge stykker tøj. Sportssættet er fra Bodyman og sidder ubeskrivelig godt, og man kan ikke se mormor trusserne under shortsne, det siger altså ret meget!

Badedragten er fra Brightswimwear, som er et nyt samarbejde jeg er startet med. Den sidder også super flot på! og hvis du er sådan en som mig der har en mærkelig lang overkrop, så kan man justere stropperne, skide smart!!

Om tirsdagen arbejdet jeg bare, men om onsdagen tog August og jeg en cykeltur mere. Denne gang ind til København, for at få kaffe og kage på den billige, men hyggelig cafe, Zaggis. Endnu en gang cyklede vi bare rundt og med vilje kørte steder hen vi ikke har været før, det elsker jeg virkelig, at opleve steder i "sin egen by" som man ikke vidste fandtes.

Torsdag arbejdet jeg på min fars arbejde. Det gør jeg en gang imellem når jeg har tid og har brug for nogle ekstra penge. Han ejer sit eget finmekaniske værksted og jeg plejer bare at trykke start og stop på en maskine, så det er dejligt nemt haha, jeg lytter altid til musik, nyhederne eller en podcast imens. Ret luksus hvis du spørger mig.

Fredagen og lørdagen var jeg på arbejde i Bilka, og fik heldigvis tidligt fri om lørdagen, så jeg kunne fejre min veninde Freja, fra Sydafrika turen, da hun lige har åbnet sin egen frisør salon, med hendes veninde. Den var sindssygt flot indrettet og så ligger den lige midt i KBH, nemlig på Skindergade! Den hedder KANT, hvis i skulle have lyst til at prøve den af. Jeg kan stærkt anbefale hende <3

Senere på aften tog 3 andre fra Sydafrika turen med ud og spiste lidt hurtigt mad og så skulle vi ellers bare feste. Freja og hendes veninde havde arrangeret en partybus og holdt det hemmeligt for os i noget tid, som en overraskelse. Vi måtte så gå ud af bussen efter 30 min ca, da politiet kom og sluttede festen. Muligvis pga bussen ikke havde tonede ruder......

Derefter tog vi på Condesa, hvor de også havde arrangeret en masse lækre drinks kander.

LIGE MIG!!!!

Søndag tog jeg "tidligt" på arbejde, fra 10-17 og så tog jeg hjem til mine forældre for at spise og finde tøj til et photoshoot, som jeg havde aftalt med min søde mor, at vi ville lave dagen efter. Jeg har nemlig bestilt en masse lækkert tøj hjem fra Nelly.com, og glæder mig til at vise jer de forskellige outfits som jeg har lavet en video af til min Youtube kanal.

Min far som altid laver det bedste mad, havde sørgede for tømmermænds burger og pomfritter!!! Og senere på aften lavede min bror smoothie til vores søndagsfilm - Knives out.

Alt i alt en virkelig dejlig uge, som self altid starter med dans og træning fra 9-15 hver dag, det må vi ikke glemme haha, det fylder jo også ret meget i min hverdag.


Det blev et ret langt opslag, men jeg håber i synes det var spændende at få lidt mere insider viden omkring mig og mine helt normale hverdage.


Et virtuelt kys fra mig til både de gamle og de nye følger af bloggen :-*

18 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page