top of page

I'M FEELING 22!

I går var det min fødselsdag og der blev spist! der blev spist rigtig meget lækkert mad!


Dagen startede med at August og jeg lavede brunch til mine forældre, bror og mormor. Her fik vi gaver og hyggede indtil August og jeg skulle videre til August forældre. Her fik vi lækkert tapas udefra fordi min svigermor også har fødselsdag d. 17 maj, så hende fik vi også lige fejret.





Armbåndet med de små farvede perler er fra min kæreste August, hvor jeg også fik et sæt undertøj. Så sød en gave! Jeg siger altid til ham at han selv skal finde på noget, fordi han har så god smag og altid finder så gode gaver og det gjorde han igen i år <3

Kassen er fra mine søde piger fra Jylland, som jeg mødte på min tur til Sydafrika, som var så super søde at sende en pakke med viskestykker, karklud, et timeglas fra HAY, fine øreringe fra Pilgrim og et virkelig sødt brev med billede af os 3. Det varmede virkelig mit hjerte at de havde brugt tid på det, så jeg kunne få det på min fødselsdag <3



Senere på aften kørte vi til Islandsbrygge for at hente takeaway fra Mauicph. De laver det man kalder "sushi in a bowl" og det var helt vildt lækkert, og der var bestemt ikke sparet på fisken! Et sted jeg klart kan anbefale at prøve.




Hvis i har lyst til at se hvad jeg ellers fik i fødselsdags gave, har jeg lavet en vlog fra min fødselsdag, som meget snart kommer på youtube <3


Virtuelt kys fra mig til jer :-*

19 views0 comments
bottom of page