top of page

Karantæne tiden gør mig kreativ

Denne ugens opdatering bliver kort. Fordi jeg kort sagt ikke har lavet det helt store, da vi jo sjovt nok ikke rigtig må lave andet end at være hjemme..... Meeeen i den anledning har jeg lavet en vlog, hvor jeg giver jer 25 forskellige ideer til, hvad man kan lave i denne karantæne tid, som nu er blevet udvidet endnu en gang Videoen er oppe på min YouTube kanal omkring kl 22, hvis i keder jer og mangler nogle gode ideer

Og det her er så mit karantæne ansigt, der siger, hold kæft jeg keder mig....


Mandag og tirsdag brugte jeg meget af min tid på at finde ud af hvordan man brugte mit nye klippe program, Premiere Pro, hvilket ikke var helt nemt.... Onsdag lavede jeg min allerførste outfit video til min Instagram profil, og det var faktisk helt vildt sjovt at lave! Og håber at i blev inspireret af den. Jeg tænker at gøre det til en ugentlig ting, hvad synes i om det?

Torsdag arbejdet jeg endnu en gang for min far, jeg må jo tjene nogle penge ind i disse tider, ellers tænker jeg at penge pungen gør ondt næste gang vi får løn..... Om aften fik min mor og jeg bagt en utrolig lækker protein brownie, som jeg stærkt kan anbefale! Her er videoen jeg har fået opskriften fra.


Fredag var en super dejlig dag, fordi jeg som sagt filmede en vlog og lavede et par stykker af de ideer som jeg havde på listen af ting man kan lave i karantæne tiden. Det er min første rigtige vlog hjemme i Danmark og jeg hyggede mig faktisk rigtig meget at lave den. Så jeg håber at i også kommer til at nyde den og i hvert fald blive inspireret og få nye ideer til hvad i kan bruge jeres tid på i disse dage

Og hvis du undre dig over, hvorfor jeg posere ved et badekar, så må du jo hellere se min vlog, når den kommer op senere i aften :-P


Jeg blev simpelthen nødt til at have det her billede med af min mormor. Min far havde været så sød at købe en masse mad og en lille påske blomst til hende, fordi vi helst ikke vil have at hun går nogle steder, da det jo er de ældre der bliver ramt hårdt hvis de bliver syg af Corona....

Vi ser hende derfor ikke i disse dage.... og det kan godt være lidt hårdt, når man normalt ser hende en gang om ugen mindst :-( Er der andre der har det på samme måde derude?


Lørdag morgen sad jeg ude på altanen hos mine forældre. Og jeg kunne simpelthen sidde med shorts og top, fordi der igen vind er på altanen og når solen så skinner direkte på en, så er det dejlig varmt!

Lørdag og søndag klippede jeg min vlog fra fredag og tog mig sammen til at tage på arbejde i Bilka, da jeg ikke er snottet mere og tænkte at jeg godt kunne tillade mig at stille mig det sted, hvor der er størst chance for at blive smittet hahaha Ej jeg sprittede mine hænder af hvert 5. Min fordi jeg var så pisse bange for at blive smittet haha

Det var lidt om min uge... knap så spændende denne gang, men det er ikke ensbetydende at i skal snydes for at få en lille recap af min uge.


Håber i holder karantæne tiden ud og hygger med jeres familie <3

Og jeg håber at i alle er sunde og raske og det samme med jeres besteforældre.


Virtuelt kys fra mig :-*



Husk at like opslaget og sig det videre til jeres venner og veninder :-P


39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page