top of page

Photoshoot, Lockdown, Nyt influencer job og Nyt hår - Uge 11

Så ugen startede egentlig meget fin. Min mor var så sød at tage både en masse billeder af noget tøj jeg havde købt fra Nelly.com, samt tage nogle videoer, som jeg har klippet sammen til min youtube kanal (regner med den er oppe i morgen).


Vi tog ud til Ørestaden, da de har så mange fine spots til outfit billeder, og så blev der ellers bare knipset billeder.

Da jeg kom hjem stod min fasters el-cykel i indkørslen, fordi jeg simpelthen har været så heldig at få/låne den på ubestemt tid, hvilket jeg er helt utrolig taknemlig for.


Jeg cykler nemlig hver dag, fra DR byen til Frederiksberg og fra Frederiksberg til Fields i Ørestaden og hjem igen til DR byen og nogle gange hele vejen til Dragør........ Så en el-cykel er en kæmpe hjælp! Dog løber batteriet hele tiden ud for strøm, så jeg måtte købe et nyt til 3.000 kr, men det er stadig meget billigt i forhold til en helt ny el-cykel!

Om aften tog min mor og jeg en hutigt 7 min træning på en app min mor bruger, den er skide smart! Den hedder Workout for Women


Senere på aften fik jeg en mail om at jeg har fået lov til at reklamere for en ny festival, som hedder Skyland Beach Festival. Jeg har simpelthen fået to billetter til den fedeste festival, hvor bla. Gilli, Fool, Kato, Ude af kontrol og mange flere. Der vil samtidig være en masse strand og pool aktiviteter, som beach volley, paddle board, kajak og alt muligt andet sjovt!


Jeg har inviteret min bedste veninde Sarah, fordi hun bare er min partner in crime og den jeg elsker aller mest at feste med!!


Jeg kan sleeeet ikke vente, det kommer til at blive den fedeste festival nogen sinde!!

Så Corona har bare at være long gone til den tid!

Om tirsdagen var jeg bare på arbejde i Bilka.....

Meeeen om onsdagen (hvor alle begyndte at hamstre i butikkerne om aften) var August og jeg inde og se Comedy Zoo, som jeg havde givet ham i Julegave. Det er altid rigtig hyggeligt og gør onsdagen lidt sjovere! Kan jeg klart anbefale!!


Dagen efter sov vi længe, da alle skoler var lukket ned, og lige den morgen, var det sgu meget rart! Deeeet vil jeg ikke sige længere :(

Fredagen var jeg produktiv og arbejdet hjemmefra. Min far har altid nogle småting jeg kan lave fra hans arbejde af (han har sin egen finmekaniske firma)

Og så er vi begyndt at gå rigtig mange og lange ture, som min lille vuffer, Yoda, nok er meget glad for!

Jeg tror så ikke vi er de eneste der er begyndt at gå så mange ture hahaha, det er nok hele Danmark ca.

Senere på aften fik jeg et mindre sammenbrud og skulle bare have noget nyt i mit liv!!!! Jeg keder mig meget let, så lockdown er meget svært for mig ahhah


Jeg fik i hvert fald min mor til at klippe mit hår kort og i etager, hvilket jeg synes blev rigtig flot, i forhold til hun på ingen måde er frisør.

Lørdag: Skulle der igen ske noget nyt, så jeg fik lige August til at tage nogle billeder af mig, da jeg har været så heldig at vinde et par nye Palladium sko, som jeg self lige skulle have nogle billeder af!

Senere på dagen tog vi endnu en gå tur, sammen med August forældre og søster ved Amagerstrand.

Resten af aften slappede vi bare af, drak smoothie, nød endnu en flot solnedgang og så den "nye" film Spencer confidential, SKIDE GO!!

Søndag var meget stille og rolig. Jeg arbejdet igen lidt for min far (min plan er at nå at tjene rigtig mange penge i den her coronatid, og hjælpe min far samtidig :-P) og så startede jeg på et nyt redigerings program til mine Youtube videoer, som hedder Premiere Pro! Hvis der er nogle af mine læsere, som er en haj til det her program, så pleeeasee skriv til mig, for jeg er totalt på bar bund....


Men videoerne bliver til gengæld også MEGET flottere, så glæd jer til den næste video, den er et helt nyt level haha!!

Endnu en gang tak til JER!!!

Skriv endelig hvis i har nogle ideer til nye blogopslag eller Youtube videoer, jeg tager imod alt med et smil


Fortsat god Lockdown og denne gang mener jeg virkelig at i får et virtuelt kys og ikke et rigtigt, for det er strengt forbudt i disse tider haha (griner over min egen joke) :-*



39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page