top of page

SUSHI IN A BOWL

OKAY så det her er 100% den nemmeste ret jeg nogen sinde har lavet! Det eneste du skal lave er at skære grønsager haha.


Prismæssigt var det faktisk heller ikke så slemt.

Jeg havde lyst til at tage en tur hjem til mine forældre og servere lidt aftensmad for dem, så derfor er denne ret til 4 mennesker.

Til 4 mennesker blev det kun omkring 180 kr og hvis man er 2 personer, er der self bare mad til 2 dage :-P bonus!


Det skal du bruge:

1 Agurk

1 Mango

Blandet salat med kål

Radiser

2 avocadoer

1 halv pose edamame bønner

2 poser parboiled ris (den eneste ændring jeg ville lave ved min ret er at bruge sushi ris i stedet for)

Lidt sesamfrø

Chilimayo

4 laksefileter (kan købes for 30 kr for 2 fileter i Føtex)


Info: Der er lidt forvirring om man kan spise laks råt hvis der har været frosset ned og det kan man! så ingen grund til at være bange for det :-)


Fremgangsmåde:

1. Læg laksen i lunkent vand, så den kan tø op.

2. Sæt vand over til ris - Når det koger skal risene i og tages op efter 8 min ca.

3. Skær alle grøntsager og put også edamame bønnerne i varmt vand.

4. tilbered <3


Syyygt nemt!


Håber i bliver inspireret til at lavet lidt mere lækkert og anderledes mad af mine opskrifter her på bloggen ;)


Virtuelt kys fra mig til jer: -*


Ha' en fortsat god dag til jer alle!

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page