top of page

Photoshoot på Venice Beach


Anden del af min rejse til Los Freaking Angeles!!!!

Det her blogopslag er fyldt med endnu flottere billeder af LA end det første var, og det er udelukkende pga Santa Monica, Venice Beach og Hollywood skiltet. Som var mine absolut yndlings steder!



Vi brugte næsten en hel formiddag og eftermiddag på photoshoot. Først gik vi lidt rundt og nød synes af Santa Monica pier og så stod den ellers bare på photoshoot. Vi fik både en masse billeder som par, hvor jeg var sammen med min roomie i LA.


Jeg kunne ikke ønske mig end bedre partner og vi ligner faktisk ret godt hinanden, hvilket gør noget ret fedt på billederne!!! Jeg deler self billederne på Insta lige så snart de kommer, er selv mega spændt på at se dem!



De næste mange billeder er blot billeder fra Santa Monica og Venice Beach. Der er ikke så meget andet af sige end, NYD SYNET! For hold nu kæft hvor er LA suuuper smuk!!!









Dagen efter photoshootet havde vi en privattime med Zachary Venegas, lige min stil!! Når jeg får lov til at danse som en rigtig tøs, så er jeg i mit es :-P Nyd videoen


Den sidste aften spiste vi på Toca Madera, en virkelig spændende oplevelse. Både maden og selve restauranten, baren og selv toilettet var inspireret af Mexico, men på en twistet måde, du forstår når du ser toilettet på billedet nede under :-P Er selv helt vild med at se anderledes toiletter på restauranter, når jeg er i udlandet. Ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan haha....


Sidste dag inden vi skulle flyve hjem til DK, brugte vi på at vandre op til Hollywood skiltet, og hold nu op en vild oplevelse!!! Både udsigten ud over LA og selve det at stå så tæt på skiltet var bare lige hvad jeg havde brug for! Der oppe for man følelsen og troen på at alt er muligt, and you can never dream too big <3 (det skal bare siges på engelsk haha)



Håber du nød de smukke billeder og måske blev inspireret til at tage til LA eller måske opleve noget nyt, hvis du allerede har været der før.


Lige meget hvad, elsker jeg i hvert fald at dele mine rejser med jer, store som små, og jeg håber i vilde med at følge med <3


LA vlog :-* <-------


Virtuelt kys fra mig og til alle jer trofaste følgere :-* :-* :-*


Giv endelig blogpostet et like, så ville jeg blive så lykkelig!!!!

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page