top of page

SUMMER INSPIRED LIVINGROOM

I forbindelse med min fødselsdag nu på søndag, fik jeg lyst til at lave en moodboard med forskellige ting jeg ville ønske jeg havde i mit hjem.

August og jeg er hele tiden i fuld gang med at tænke på, hvordan vi kan få optimeret vores lejlighed og give den vores præg på en lækker stil.

Vi er heldigvis meget enige med hvordan de forskellige ting skal se ud og det gør det lidt nemmere!


Næste projekt i lejligheden er at få løftet sengen, så der er plads til skuffer nede under, samt et lille skrivebord og hylder i soveværelset - hvilket bliver næste opdatering på bloggen omkring min lejlighed, så glæd jer til det <3


Håber i føler jer inspireret af mit lille moodboard ;-)

Husk i kan trykke på billedet, og det vil føre jer videre til min shoplook profil, hvor i finder links til alt på billedet.


Virtuelt kys fra mig til jer :-*

10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page