top of page

Nyt spændende job!!!

Hej alle i søde mennesker der læser min blog.

Hvis i ikke allerede hørte om det på mine stories i mandags, så kan i læse om det på min blog: Jeg har nemlig den gode nyhed, at jeg for en uge siden fik det fantastiske job at være en af Veras stylister. Hvilket er en kæmpe ære, da jeg i forvejen er vild med alt hvad Veras Vintage indebærer!


Hvis du ikke allerede kender til Veras Vintage, Så er det skønne Rebecca Vera, som har startet sit eget firma, som er 2 genbrugs butikker, en i København og en i Odense, samt et loppemarked om søndagen i både København og Odense og en hjemmeside hvor du også kan shoppe.


Det unikke og anderledes ved Veras, sammenlignet med andre genbrugsbutikker er, at de driver et cirkulært koncept, hvor man kan aflevere sit tøj, for så at få point for sit tøj, som man kan bruge på tøj og accessories i butikken, på markedet og på hjemmesiden, i stedet for penge. Dvs man får nyt brugt tøj for sit gamle tøj :-P Skide smart - Jeg føler i hvert fald at jeg får gratis tøj, hver gang jeg bruger mine point i butikken haha

Da jeg så for første gang var på besøg i butikken i mandags, skulle jeg finde ET outfit..... Det var mega svært kun at vælge et, fordi der var så meget lækkert tøj, så jeg fik lov til at vælge 2 :-P


Er det her billede bare vildt eller hvad?



Bare rolig hvis du har forelsket dig i noget af det tøj jeg har på, på billederne, så havde jeg det kun til lån og du kan derfor stadig nå at købe det i butikken i København (hvis du er heldig og der ikke er en som allerede har fået fingrene i det)


Håber i får en fortsat god aften!


Virtuelt kys fra mig til jer :-*


Recent Posts

See All
bottom of page