top of page

HOW TO STYLE: Bermuda shorts og pastel farver

Det er flere år siden jeg sidst har lavet en moodboard som disse.

Sidst jeg lavede en, var det til min første blog da jeg gik i 9. klasse ca.... Lidt sjovt at tænke på at jeg altid har villet det her "bloggerliv" haha


Jeg fik inspiration til at lave nogle flere "how to style" på den her måde, da jeg så Charlotte Carolines blog - som i bliver nødt til at gå ind og følge på YT og Insta!


Jeg håber i hvertfald i synes om dem og bliver inspireret! Hvis i trykker på billederne kommer i direkte videre til hjemmesiden jeg har lavet dem på og her er der links til alt på billederne - Så i kan gå direkte ind og shopamok i alle de lækre fund.





Jeg vil forresten også prøver at lave flere blogopslag som denne. Med mindre tekst og i stedet for flere billeder og mere inspiration - synes selv at nogle blogposts kan blive lidt lange og man er der egentlig kun for billederne haha


Ha en skide dejlig dag derude.


Virtuelt kys og kram fra mig :-*

13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page